0% (0 رای)

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات سریال

دانلود قسمت هشتم8 سریال اکازیون

یکی از سریال های که پس از پخش آن بازخورد خوبی از مخاطبین گرفته شده سریال اکازیون می باشد که این قسمت آخرین قسمت از فصل اول از این محصول آقای مسعود اطیابی می باشد و باید منتظر فصل دوم آن باشیم.

شما کاربران محترم و عزیز رسانه بزرگ نغمه مووی پس از منتشر شدن قسمت هشتم این سریال به راحتی و به صورت قانونی و حلال می توانید از سایت ما آن را تهیه نمائید.

معرفی مختصر قسمت 8 سریال اکازیون

سریال اکاذیون از سریال ها پرطرفدار نوروز 1403 شناخته شده و بسیاری از کاربران از بازخورد مثبت افراد از دیدن آن می گویند.این سریال درباره خانواده ای در دهه هفتاد ایران پس از جنگ می باشد که در قالب کمدی آن را به تصویر می کشد.

بازیگران قسمت 8 سریال اکازیون

بازیگران اختصاصی قسمت هشتم سریال اکازیون هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند اما بازیگران ثابت آن عبارتند از نعیمه نظام دوست،سام نوری،شمس فضل اللهی،غلامرضا نیکخواه،ایمان صفا،سمانه پاکدل و هادی کاظمی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

تاریخ انتشار قسمت 8 سریال اکازیون

تاریخ انتشار قسمت هشتم این مجموعه در ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه می باشد که شما مخاطبین می توانید روز شمار آن را نیز در بالای صفحه به صورت دقیق مشاهده فرمائید.

تریلر رسمی سریال اکازیون

همچنین برای دانلود قسمت 2 سریال اکازیون و دانلود قسمت 3 سریال اکازیون یا  دانلود کامل سریال اکازیون و دسترسی به همه قسمت ها روی لینک مشخص شده ضربه بزنید.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

پیشنهادات بر اساس دانلود قسمت هشتم8 سریال اکازیون

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟