100% (1 رای)

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات سریال

دانلود قسمت هفتم 7 سریال اکازیون

یکی از سریال های بسیار پرطرفدار  در ژانر کمدی،خانوادگی و ماجراجویی که در نوروز 1403 قسمت های اول و دوم آن منتشر شد ،سریال  اکازیون می باشد که در 8 قسمت خدمت مخاطبین عزیز ارائه می شود و برای حفظ حقوق صاحب اثر شما می توانید جهت خرید قانونی و حلال قسمت هفتم این مجموعه روی آن را از نغمه مووی دانلود و خرید کنید.

معرفی مختصر قسمت 7 سریال اکازیون

این سریال به کارگردانی مسعود اطیابی  از چهارشنبه 1 فروردین سال 1403 از شبکه های پخش نمایش خانگی قابل خرید می باشد که در حال حاضر تعدادی از قسمت های آن پخش شده است.

این سریال حول خانواده ای گرم و صمیمی می باشد که هرکدام چالش های مختلفی را پشت سر می گذارند که رحیم مهم ترین آن هاست،رحیم باید علاوه بر اینکه رازهای دایی محسن را برای دخترش فاش نکند همزمان باید به خاطر مشکلی که دایی او برای خروج از کشور ایجاد کرده راه چاره ای پیدا کند تا از این مخمصه رها یابد و بتواند به کانادا برای درس خواندن برود که بررسی و نقد تخصصصی قسمت هفتم این سریال در روز پخش آن به صورت کاملا اختصاصی از رسانه بزرگ نغمه مووی پخش خواهد شد.

بازیگران قسمت هفتم سریال اکازیون

از بازیگران اختصاصی قسمت هفتم سریال اکازیون خبری در دسترس نیس اما از مهم ترین بازیگران ثابت این فیلم می توان به هادی کاظمی،سمانه پاکدل،ایمان صفا،غلامرضا نیکخواه،شمس فضل اللهی،سام نوری و نعیمه نظام دوست اسم برد.

تاریخ انتشار قسمت هفتم سریال اکازیون

قسمت 7 این سریال پرمخاطب در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1402  ساعت هشت صبح از رسانه نغمه مووی قابل دانلود می باشد که همچنین می توانید روز شمار پخش این قسمت از سریال را نیز مشاهده بفرمائید.

تریلر رسمی سریال اکازیون

همچنین شما عزیزان برای دانلود قسمت دوم سریال اکازیون و دانلود قست سوم سریال اکازیون یا دانلود سریال اکازیون به صورت کامل روی لینک ضربه بزنید.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

پیشنهادات بر اساس دانلود قسمت هفتم 7 سریال اکازیون

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟