100% (1 رای)

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات سریال

دانلود قسمت ششم 6 سریال اکازیون

سریال اکازیون  به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محسن طاووسی یکی از سریال های بسیار پرطرفدار نوروز 1403 بود که مخاطبین زیادی را به سمت خود کشاند .این سریال در ژانر کمدی ،خانوادگی از شبکه خانگی پخش شد.رسانه نغمه مووی در راستای حفظ حقوق منتشر کننده همواره تلاش می کند تا سریال ها با بهترین کیفیت و به صورت قانونی خدمت شما مخاطبین عزیز قرار گیرد.

خرید قانونی قسمت ششم سریال اکازیون

این قسمت از مجموعه سریال اکازیون هنوز منتشر نشده اما پس از انتشار ،برای خرید و دانلود قسمت ششم این مجموعه  کافی است به باکس دانلود مراجعه کرده و کیفیت مد نظر خود را انتخاب نمائید تا در سریع ترین زمان ممکن پس از خرید آن را دانلود نمائید.

بررسی داستانی قسمت ششم سریال اکازیون

هنوز از جزئیات قسمت ششم این مجموعه اطلاعاتی در دسترس نیست اما داستان درباره رحیم است فردی که به دنبال تحصیل در کشور کانادا است و همه کار های رفتن خود را آماده می کند تا اینکه دایی او با نام محسن برای ویزای او مشکلاتی ایجاد می کند و داستان حول محور حل کردن این چالشها برای شخصیت اصلی این سریال ینی رحیم رقم میخورد که یکی از مهم ترین آن ها عمل کردن به قولی است که به پدرش داده و نباید راز های دایی محسن را برای دخترش بازگو کند.

نقد و بررسی تخصصی این قسمت از سریال اکازیون پس از پخش آن منتشر خواهد شد اما از بازخورد مخاطبین و سبک خاص کمدی آقای مسعود اطیابی که کارگردانی سریال های مثل نیسان آبی را داشه نشان از نمایش سریال کمدی بسیار قدرتمند در روزگار تراژدی دهه هفتاد ایران را می دهد.

با توجه به انتخاب بازیگران و  ترکیب آن ها می توان گفت با یک سریال پرستاره مواجه هستیم که ترکیب آن ها توانسته به خوبی در ذهن مخاطب جا باز کند.رضا ناجی به عنوان یکی از شاخص ترین بازیگران سریال پس از بازی در سریال های جادوگر و عشق تعطیل نیست سومین تجربه شبکه خانگی خود را پشت سر خود گذاشته که می تواند صحنه های جالبی را برای مخاطبین خلق کند.

بازیگران سریال اکازیون

بازیگران اختصاصی قسمت ششم سریال اکازیون مشخص نشدند اما از بازیگران ثابت این قسمت می توان به سمانه پاکدل،ایمان صفا،رضا ناجی،سام نوری،غلامرضا نیکخواه،نعیمه نظام دوست و شمس فضل اللهی اشاره کرد.

تاریخ انتشار قسمت این قسمت از  سریال اکازیون

سریال اکازیون طبق برنامه ریزی های انجام شده هر هفته ساعت 8 صبح منتشر می شود که این قسمت در تاریخ 4 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح خدمت شما دوست داران فیلم و سریال قرار میگیرد.

تریلر رسمی این قسمت سریال اکازیون

برای دانلود سریال اکازیون به صورت کامل روی لینک ضربه بزنید.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

پیشنهادات بر اساس دانلود قسمت ششم 6 سریال اکازیون

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟