100% (1 رای)

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات سریال

دانلود قسمت پنجم 5 سریال اکازیون

سریال اکازیون به دلیل استقبال خوبی که از آن شده است همواره مورد حمایت مخاطبین مخصوص خود بوده است .این سریال به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی از بهترین سریال های پخش شبکه خانگی می باشد.امکان دانلود قسمت پنجم سریال اکازیون برای مخاطبین عزیز فراهم شده فقط کافی است پس از منتشر شدن سریال آن را از رسانه نغمه مووی در انواع کیفیت ها و با اینترنت نیم بها خریداری نمائید.

خرید قانونی قسمت پنجم سریال اکاز

یکی از راه های حفظ و بالا بردن فیلم و سریال های ایرانی افزایش حمایت های مادی و معنوی از عوامل تهیه کننده آن می باشد.رسانه نغمع مووی در راستای حمایت از تولیدکنندگان امکان خرید قانونی قسمت پنجم سریال اکازیون را برای شما همراهان همیشگی به ارمغان آورده است .

برررسی این قسمت از سریال اکازیون

قسمت پنجم این سریال هنوز منتشر نشده اما داستان حول مردی با نام رحیم در خانواده ای سنتی می باشد که در حال آماده کردن خود برای سفر به کانادا و درس خواندن در آن می باشد اما دایی او که فرد مسئولیت پذیری نیست برای اون مشکلاتی ایجاد میکند که باعث برخم خوردن این سفر می شود اما حالا رحیم باید شرایط را درست کند.

نقد و بررسی تخصصی رسانه نغمه مووی برای این قسمت پس از پخش آن منتشر خواهد شد تا جذابیت سریال حفظ شود اما به طور کلی سریال بسیار غنی و کمدی جذابی را برای مخاطب به ارمغان خواهد آورد.کارگردان این سریال آقای مسعود اطیابی کارگردان سریال های بسیار پرطرفدار جادوگر و نیسان آبی بوده و با تجربه ای بسیار زیاد برای ساخت سومین سریال شبکه خانگی خود قدم بر میدارد که با توجه به سبک کمدی او و شناخت ذائقه مخاطب نوید یک سریال بسیار جذاب را خواهد داد.

شما می تونید قسمت پنجم این سریال را از نغمه مووی مشاهده نمائید.

بازیگران سریال اکازیون

از بازیگران مهمان قسمت پنجم اطلاعاتی منتشر نشده اما بازیگران ثابت آن عبارتند از سمانه پاکدل،سام نوری، ایمان صفا،غلامرضا نیکخواه،نعمیه نظام دوست و هادی کاظمی که همه از مطرح ترین بازیگران کشور می باشند.

اگر به سابقه هنرمندان سریال اکازیون نکاهی بیندازیم متوجه وزنه سنگین آقای غلامرضا نیکخواه می باشیم که با سبک کمدی خاص خود به یکی از تاثیرگذارترین چهره های هنری سال تبدیل شده است و این سریال نهمین تجربه کار در سریال های شبکه خانگی می باشد.

تاریخ پخش قسمت پنجم سریال اکازیون

تاریخ پخش قسمت پنجم این سریال چهارشنبه 29 فروردین ساعت 8 صبح می باشد.

تریلر رسمی سریال اکازیون

برای دانلود کامل سریال اکازیون  و دسترسی به همه قسمت به صورت کامل روی لینک ضربه بزنید.

عوامل سریال

تریلر سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

پیشنهادات بر اساس دانلود قسمت پنجم 5 سریال اکازیون

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟